en

Нет перевода на этот язык

true
ru

Нет перевода на этот язык

true
kz

Нет перевода на этот язык

true
Темная тема
sofia6e798-phone-screen-fantasmic-iridescent-red-and-white-glow-0eb86751-b63b-4006-92b4-af10ef69cafb

Онлайн маркетинг: менің досым, менің жауым...

Цифрлық маркетинг концепциясы 90-шы жылдары пайда болды, бірақ оның белсенді дамуы технологияның эволюциясына байланысты 2010 жылдары басталды. Сандық құралдардың көмегімен жылжыту деректерді өңдейтін, өндіретін және сақтайтын электрондық құрылғылар мен ресурстарды білдіреді. Цифрлық маркетингті ескі әдістерден ерекшелендіретін басты қасиет - бұл мақсатты бағыттау, яғни нақты клиентті өте дәл бағыттау және - ең бастысы - жылдам кері байланыс. Ал цифрлық маркетинг ұғымы интернет-маркетингтен әлдеқайда кең, өйткені ол көптеген арнайы құралдарды қамтиды, атап айтқанда:

  • Веб-сайттар: олар ақпаратқа бай және ақшаны ысырап етпеу, оңтайландыру және т.б. үшін жылжыту стратегиясын талап етеді;
  • Landing pages: белгілі бір оқиғаға немесе жобаға арналған бір беттік веб-сайттар - адамдар басқа арналардан, негізінен әлеуметтік медиадан келетін «қондырылған бет». Олар оңтайландырылмаған, сондықтан сіз оларды Google-дың бірінші беттерінде көрмейсіз. Оларда жобаның артықшылықтарының тізімі, шолулар, ынтымақтастық шарттары бар және ақыр соңында төлем бетіне апарады немесе кем дегенде сұрау нысаны бар;
  • Мәтінмәндік және баннерлік жарнамалар: иә, кейбір пайдаланушылар диктатура мен маргариннен гөрі жек көретін жарнамалар. Бұл іздеу жүйесі немесе әлеуметтік желі алдыңғы сұрауларымызды талдау арқылы біз үшін таңдайтын веб-сайттар мен жарнамаларда көретін үшінші тарап хабарламалары. Айта кету керек, дұрыс параметрлермен ол интернет-дүкендердің сатылымын он есе арттырады және пайдаланушыларға шынымен қызықты және пайдалы нәрсе ұсынады.
  • Әлеуметтік желілер: Youtube, Tik-Tok, Facebook, Twitter, Instagram, Telegram - оларды пайдалану мүмкіндіктері кең: влог, подкаст, ақпараттық блог, интернет-дүкен, блог жүргізу, онлайн іс-шаралар арқылы кез келген жобаларды жылжыту, курстар мен мектептер құру Мәтіндік хабарламалардан бейнеге көшу үрдісі. Мазмұнды, қызметтерді және заттарды сату үшін аудиторияны «іздеу» және «құру» тәсілі.
  • Чатботтар: әлеуетті және бар тұтынушылармен байланысты автоматтандыру, «адам факторын» жояды - хабарламаларға әдепсіз немесе уақтылы жауап бермеу, жұмысты оңтайландыру. Дүкенде алдын ала тапсырыс беруге, адалдық картасына ие болуға және т.б. мүмкіндік береді. Оқу марафондарын автоматтандырудың жақсы тәсілі - бір тапсырманы орындап, келесіні боттан алу.
  • Ақпараттық бюллетеньдер: солардың арқасында қалың жұртшылық кейде цифрлық маркетингті өзінің жауы деп санайды және оның ең қорқынышты жаратылысын жібереді, оның аты Спам. Дәстүрлі түрде электрондық пошта, SMS, Telegram немесе Viber хабарламалары қолданылады. Мессенджерлердегі хабарламалар жылдам жауап беру мүмкіндігімен аз интрузивті және қысқа. Электрондық хаттар ұзағырақ және ақпаратқа бай. Дегенмен, электрондық поштаны спам қалтасында қалдырмайтындай етіп, жарнамаланатын тауарлар мен қызметтерге тітіркену мен жек көрушілік тудырмайтындай етіп жазу және жобалау - бұл бөлек өнер.
  • Қауымдастықтар: олар әдетте бөлек цифрлық маркетинг құралдарының тізіміне кірмейді, бірақ олар назар аударуға тұрарлық. Әлеуметтік желілерде қызығушылық топтарын құру ыңғайлы: ақпаратпен бөлісіңіз, кері байланыс алыңыз, содан кейін оқиғалар, жаңа қызметтер немесе өнімдер туралы ақпаратты осы аудиторияға жылжытыңыз. Бұл әдіс аудиторияны сату алдында «жылытуға» мүмкіндік береді;
  • Онлайн оқиғалар: оффлайн пішімдерімен де біріктіруге болады. Әдетте, бұл жаттығу немесе ойын-сауық. Бұл өте ыңғайлы, өйткені сіз бір уақытта көптеген елдерде жұмыс істей аласыз, логистикаға уақыт жұмсаудың қажеті жоқ және шығындар оңтайландырылған.
  • Подкасттар: кез келген жерде тыңдауға ыңғайлы және жоғары жылдамдықты интернетті қажет етпейтін сұхбаттар;
  • Интернет радиосы;
  • ойын консольдері;
  • POS-терминалдар, дисплейлер, экрандар: иә, біз барлық жерде сауда орталықтарында, әуежайларда және халыққа қызмет көрсету орталықтарында көреміз;
  • Ақпаратпен бірге оларда әрқашан жарнамалық хабарламалар бар;
  • Ұялы телефондар: олар хабарламалар алады;

Цифрлық маркетингтің ерекшелігі – аудиторияңызды зерттеп, кері байланыс алып, сол арқылы өнімді де, жылжыту жолдары мен арналарын да үнемі жетілдіріп отыру.Бұл құралдардың барлығы сізде жалпы жылжыту стратегиясы болған кезде құнды болады - нені жылжыту керек, оны қалай жылжыту керек және оны кім үшін жылжыту керек екенін түсіну. Әйтпесе, цифрлық маркетинг пайдалы достан жауға айналуы мүмкін.

Сату шұңқыры

Потенциалды аудиторияны анықтаудан бастап нақты тұтынушының тауарды нақты сатып алуына дейінгі тауарды өткізу процесі кезеңдерге бөлінеді.Әрбір кезеңнің өз мақсаты бар, қызығушылық танытпайтын немесе сатып алуға қаражаты жоқ адамдарды кесіп тастайды және сатып алу қажеттілігі мен мүмкіндігі барлардың қызығушылығын одан әрі арттырады. Мысалы, бөлшек саудадағы тамаша арақатынас. нақты тұтынушыларға жарнамаланған 1:8 - 1:15.

Сатылым шұңқыры AIDA формуласына (немесе оның нұсқаларына) негізделген:

  • A (Назар аударыңыз)
  • I (Interest) – қызығушылық
  • D (тілек) - тілек
  • A (Әрекет) – әрекет
Тұтынушыны басқару кезеңдері:
  1. Мақсатты топты және оған жету жолдарын анықтаңыз. Бұл кезеңдегі негізгі тұжырымдама – мақсатты бағыттау, мақсатты аудиторияны таңдау, арналарды анықтау және жарнамалық/ақпараттық науқанды құру;
  2. Біз ықтимал тұтынушыларды аламыз - бұл қызығушылық танытқан әлеуетті тұтынушылар - олар өздері жазды, пішінді толтырды, кетіп қалды; олардың байланыстары;
  3. Тұтынушыны жеңу: бірінші байланыс, қоңырау шалу, олардың қажеттіліктерін түсіну, өнімді көрсету;
  4. Нақты ұсыныс, қарсылықтарды өңдеу, келіссөздер;
  5. Ынтымақтастық шарттарын талқылау, мәміле жасау, сату;
  6. Кері байланыс алу, тұтынушылардың адалдығын қалыптастыру;
  7. Қайталанатын сату;

Бастапқы кезеңдер көбінесе автоматтандырылған (чат-боттар арқылы), бірақ соңғы кезеңдер коммуникация мен сату дағдыларына байланысты.

 

 

Бұл салаға не қажет?
  • Ең алдымен, кәсіпкерлік дағдылар: жылдам шешім қабылдау, жобаны іске қосу, сынақтан өткізу, өзгерістер енгізу және жалғастыру;
  • Ескі әдіс (ол 15 жыл бұрын болған), әсіресе жарнаманы басып шығаруға, бір макет әзірлеуге бірнеше апта кетуі мүмкін, содан кейін мақұлданады, содан кейін іске қосылды, бұл өткен нәрсе;
  • Қателік жасаудан қорықпай, жұмысты кешіктіруден қорыққан дұрыс;
  • Жұмыстың сипатына байланысты жаңалықтарды қадағалап отыру және оған дер кезінде жауап беру үшін үнемі цифрлық ақпарат ағынында болу керек. Іс жүзінде «9-дан 18-ге дейін» жұмыс кестесі жұмыс істемейді;
  • Шығармашылық - оның қалай біріктірілгенін ешкім білмейді. "Әуесқойлардың да, байыпты бизнесмендердің де Tiktok бейнелері көтерілуі мүмкін. Хайп Гейзенбергтің белгісіздік принципі сияқты күтпеген болуы мүмкін;
  • Тұрақтылық - сандық мазмұнды үнемі, жақсырақ күнделікті немесе апта сайын шығару керек. Бұл қиын – жаңа тақырыптарға ие болу және оны құра білу – бірақ қажет;
  • Үздіксіз оқу - бір жыл бұрын аяқтаған курстар бүгін үмітсіз ескірген болуы мүмкін. Бірақ жаңалары пайда болады;

Бұл салада сіз тігінен өсе аласыз - үлкенірек жобаларға кіріп, өз командаларыңызды құрыңыз, ал көлденеңінен - ​​көбірек параллель дағдыларды үйрене аласыз. Сондықтан жұмыстың монотондылығынан гөрі ақпараттың көптігінен шаршау немесе қызығушылық жоғалту ықтималдығы жоғары. Сонымен қатар, AI буміне қарамастан, біз жасанды интеллект құндылығы артып, танымал болып қала береді деп болжаймыз. AI, мысалы, веб-сайт үшін стандартты мәтін жаза алады, бірақ шынымен айналысу және құнды ақпарат алу үшін сізге тірі біреу қажет, өйткені адамдар адамдарға барады. Тәжірибе үшін, эмоциялар үшін, жеке байланыс үшін, харизма үшін. Сонымен, бізде қарама-қайшылықтардың бірлігі мен күресі бар: бір жағынан, процестерді автоматтандырудың күшеюі, ал екінші жағынан, цифрлық маркетингтегі жеке адамның рөлінің артуы.